U podstaw misji marki lubChleb leży szacunek dla czasu przy stole. Chcemy wspierać osoby  samotne i całe rodziny w celebrowaniu bycia razem. Jak producenci, jesteśmy przekonani o wielkich zasobach chwil spędzonych przy zastawionym stole. Nie trzeba wystawnych śniadań i uroczystych kolacji aby czuć podniosłą chwilę zwykłego bycia razem. Tak chcemy komunikować się z nabywcami naszych produktów. Chcemy tworzyć społeczność wspierających się nawzajem osób w trudnych czasach szybkiego funkcjonowania w pośpiechu. Dla naszej marki lubChleb - czas przy stole jest wartością i wielką porcją lubienia ;).

Tworząc nową markę lubChleb czerpiemy inspirację z nowych trendów w sposobie konsumpcji. Technologicznie posługujemy się dawnymi recepturami i wielopokleniowym doświadczeniem w piekarnictwie. Nasza innowacyjna komunikacja, paradoksalnie podkreśla walory konserwatywnych wartości łączonych z kulturową obecnością chleba w zbiorowej pamięci naszej społeczności. W nowoczesny sposób przedstawiamy tak powszechny wyrób - jakim jest chleb. Nadajemy mu nową jakość, zaszczepiając innowacyjną aurę wokół gamy naszych produktów. Linia lubChleb charakteryzuje się nowym ujęciem czasu związanego z tradycyjnym  spożywaniem produktów żywnościowych. Wiemy, że czas przy stole to wspólne dzielenie się  plastrami dobra.  

Nowa, dynamiczna marka lubChleb gości już na wielu półkach sklepowych. To powód do wielkiej dumy. Już na poziomie misji firmy dbamy o dobre samopoczucie naszych klientów. Pragniemy aby wszystkie posiłki spożywane z naszych chlebem poprawiały dobry humor i pogłębiały międzyludzkie relacje. Nasz slogan - lub każdy dzień - to esencja naszej działalności. Wprowadzając tak dynamiczną markę chcemy inspirować zmianę w codziennym funkcjonowaniu. Nasze wysiłki kierujemy w stronę ludzi aktywnych i pozytywnych rodzin. Jesteśmy odważni w strefie komunikacji naszej marki. Tę odwagę chcemy wnieść do życia naszych nabywców. Żyjmy pełną pajdą, z chlebem lubChleb.